קיץ כבר כאן איך תשמרו על השיער מנזקי לחות והשמש החזקה

אז הרבה יגידיו שהקיץ בישראל הוא עונה שנמשכת כל השנה ולא רק עונה כמו כל עונה אחרת וכמעט ואין לנו חורף בישראל אבל אין מה לעשות ימי הקיץ ידועים בתור ימים חמים מאוד מהרגיל.
אז איך אפשר לשמור על השיער בצורה הטובה ביותר ?
יש לא מעט תכשירים קוסמטיים שיגידו לכם אותם חברות שהם אלו שעושים את העבודה בדרך הטובה ביותר אבל שימו לב שלמרות כל הטכנולוגייה עדיין מדובר בתכשירים כימיים והמוצר ככל שהוא יותר טבעי ככה הוא יותר מומלץ לשימוש ואני בטוח שגם אתם תסכימו איתי שמוצרים על בסיס טבעי תמיד עדיפים .

הפעם אני רוצה להמליץ על שמן מרוקאי לשיער ולא רק לנשים אלא גם לגברים יש שמנים מרוקאים שיכולים לטפח גם את הזגן של הגבר בגלל הטרנד החדש של גברים רבים שמגדלים זקן ואין מה לעשות הזקן גם אם הוא לא מטופח ובייחוד המעשנים יש לזקן ריח לא נעים.
אז לפני שאתם רצים לקנות בושם לגבר ולשים על הזקן קחו בשבון שבושם בשילוב עם ריחות אחרים יכול גם להיות פחות מועיל אפילו ליצור ריח מסריח ולא נעים ולעשות לכם סחרחורת בגלל הריח החזק.

אז מה שכן אני ממליץ זה להשתמש בשמן ארגן שהוא שמן מרוקאי הוא מזין את השיער והוא המוצתר הכי טוב לטיפוח שיער שגורם לו להיות נעים רך ולהריח טוב והוא נותן לשיער גם מראה מבריק ובריא.

אני ממליץ מכל השמנים והתכשירים על המוצר הזה בגלל שהוא טבעי ומניסיון אישי על הזקן הוא באמת עושה את העבודה באופן הטוב והאיכותי ביותר. 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האמת מאחורי מיתוסים על שיער

שמן מרוקאי