האמת מאחורי מיתוסים על שיער

יש לא מעט מיתוסים על טיפול וטיפוח שיער, כל חברה לפני הכל היא עסק כלכלי, גם אם הרבה מאוד חברות שמספקות מוצרי שיער עושות לא מעט מאמצים בכדי להציג את עצמן ככאלו ששמו לעצמן לפני הכל להיות החברות המובילות עם המוצרים הטובים ביותר לטיפוח וטיפול בשיער.

אבל רגע אחד לפני שאני רץ להשמיץ את כל אותן חברות שמנסות להסתתר מאוחרי כל מיני קלישאות בתור החברות הטובות ביותר, יש כמה מיתוסים של שימוש במוצרים לשיער, שממש כדאי שתכירו ועד כמה באמת הם נכונים.

מרכך שיער גורם לנשירה 

אחד המיתוסים הממש לא נכונים, מרכך שיער באופן חד משמעי לא גורם לנשירה, אלא אם מדובר על מרכך שיער שהוא מוצר מחברה לא ידועה ולא מוכרת שאכן עשוי מחומרי גלם מזיקים.

הסיבה בגלל מרכך שיער קיבל את הסטיגמה הקשה שהוא גורם לנשירה :

באופן ממוצע לכל אישה נושרות לא מעט שיערות בכל יום, והמקום העיקרי בו השיער נופל הוא בזמן החפיפה, השיער שנמצא על הראש ונשר יורד בזמן החפיפה, לאחר החפיפה משתמשים במרכך ואז מורידים אותו, לאחר מכן קיימת נטייה לחשוב שבגלל השימוש במרכך השיער נשר, זאת מכיוון וזה נעשה מיד לאחר השימוש במרכך.

אם כבר מדברים על מרכך, יש טיפ קטן שיכול להפוך כל מרכך שיער, גם הפשוט ביותר להיות מרכך על, הכי טוב שתוכלו למצוא, כל מה שאתן צריכות לעשות, הוא פשוט להשתמש בכמה טיפות של שמן מרוקאי על המרכך, ואז תוכלו לראות את היכולות של השמן והמרכך עובדות ממש כמו קסם.

אם גוזרים הרבה את הקצוות השיער גודל מהר יותר

גזירה של הקצוות מקצרת את השיער נקודה. גזירת השיער והקצוות לא גורמות לשיער להיות בעל צמיחה מהירה יותר, לכל אחד יש את הגנטיקה שלו ואת קצב צמיחת השיער שלו, בכל מקרה גזירה של הקצוות לא גורמת לשינוי הגנטיקה וצמיחה מהירה של השיער, למרות שלצערי הרב, הרבה מאוד מעצבי שיער מבטיחים לנשים רבות כי אם הן יגזרו את הקצוות זה מאיץ את הצמיחה, אבל מאכזב שוב שגם במקרה הזה, ההיבט הכלכלי הוא זה שמניע את כולם.

הסיבה בגללה נוצר המיתוס על קצוות מפוצלים :

ברגע שמורידים ומקצרים את השיער, באופן טבעי השיער נראה נפוח ומלא הרבה יותר, זאת הסיבה שמעצבי השיער שמורידים את הקצוות גם מסרקים לא מעט את השיער ונותנים לו מראה הרבה יותר נפוח, ככה נוצר לנו עוד מיתוס, שכואב מאוד לגלות שזאת המציאות.





פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קיץ כבר כאן איך תשמרו על השיער מנזקי לחות והשמש החזקה

שמן מרוקאי