הזנת שיער

האם באמת כל המוצרים שמוכרים לנו בתעשיית הקוסמטיקה טובים ומזינים את השיער כמו שמבטיחים לנו ? או שזה בכלל גימיקים שיווקים בכדי שהם יוכלו להרוויח כמה שיותר על הגב שלנו יותר נכון על השיער שלנו, או למי שיש שערות בגב והוא מטפתח אותן אז על הגב שלו גם.

אז בכמה מילים ובקצרה, אני חושב על זה המון. ומסיק לבד את המסקנות לכן הבלוג שלי גם פתוח לתגובות, וכן גם אתם נציגי חברות הקוסמטיקה יכולים להגיב ולשכנע אותי אם יש לכם טיעון מוצדק.
הדבר הראשון שאני מציב כאן הוא למשל בדיקה קצרה אם החומר מזין את השיער ומשקם אותו אז למה צריך להשתמש באופן קבוע אם הוא כבר משוקם ? אז כנראה שאם משמשתים בזה באופן קבוע אז זה לבדיוק מזין את השיער כמו שצריך.

אז יהיו אלו שיגידו שיש חומרי ניקוי שבאמת מנקים אבל לא מנקים אז מצטבר לכלוך אז זהו שזה לא ככה בנושא טיפולי, אם מישהו סובל משפעת הוא לוקח כדור נגד צינון, הצינון עובר ונטילת הכדורים מפסיקה, לא לוקחים כדור לשפעת כשאנו בריאים .

לדעתי יש מוצר טוב שהוא עדיף על כל המוצרים הקוסמטיים האחרים לשיער זה סיליקון לשיער כי הוא המוצר הכי הגיוני שבאמת שומר על השיער ובגלל זה אני ממליץ אם כבר לשים משהו על השיער זה סיליקון איכותי לשיער.

אני בתור צלם מגנטים לאירועים הולך ורואה הרבה כלות שלא תמיד שומרות על השיער שלהן לפני החתונה.








אז נכון אתם אוהבים לקרוא בלוגים ואני מבטיח לכל מיש קורא בבלוג לעדכן ולהביא הרבה סוגויות שונות בתחום המנטים לאירועים ועכשיחו גם בתחום הקוסמטיקה וזה דבר חשוב שכדאי מאוד להכיר ואת הטיפים המובילים בסיותר שיוכלו לעזור לכם לעצב את השיער ולמצוא צלם מגנטים זול .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

האמת מאחורי מיתוסים על שיער

קיץ כבר כאן איך תשמרו על השיער מנזקי לחות והשמש החזקה

שמן מרוקאי